Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 

Share

Broń

Admin
Admin
Admin
Liczba postów : 1786
Broń  Nie Kwi 20, 2014 11:04 pm

Broń palna bardziej i mniej dostępna w grze



Rewolwer podstawowy typu 1.
Sześciostrzałowy, z automatycznym, obrotowym bębnem. Jest w wyposażeniu podstawowym policjantów. Stosunkowo lekki oraz poręczny. Wymagana minimalna znajomość techniki: 5 punktów.


Rewolwer podstawowy typu 2.
Sześciostrzałowy, z automatycznym, obrotowym bębnem. Jest w wyposażeniu podstawowym policjantów. Stosunkowo lekki oraz poręczny. Od typu 1 różni się kalibrem nabojów. Wymagana minimalna znajomość techniki: 7 punktów.


Loretta 2
Dziesięciostrzałowy, z automatycznym magazynkiem. Stworzony niedawno przy współpracy laboratorium oraz wojska. Stosunkowo lekki oraz poręczny. Wymagana minimalna znajomość techniki: 7 punktów. NOWA!


V6
Ośmiostrzałowy niewielki, poręczny pistolet. Jest najlżejszy spośród dostępnej broni. Naboje do niego mają najmniejszy kaliber. Rany zadane tą bronią nie są duże. Nadaje się do strzelania z bliskiej odległości. Wymagana minimalna znajomość techniki: 8 punktów.


Spitfire A1
Sześciostrzałowy, z automatycznym, obrotowym bębnem. Nie jest już produkowany, ale można go dostać na czarnym rynku. Jest mniejszy od rewolwerów. Wymagana minimalna znajomość techniki: 9 punktów.


Broń automatyczna typu 1.
Do 20 nabojów w magazynku, o dalszym zasięgu wzbogacona o celownik (+1 do celności podczas strzału). Większa i cięższa od rewolweru, posiada dwa magazynki. Wymagana minimalna znajomość techniki: 10 punktów.


Broń laserowa o mniejszej mocy
Dwustrzałowa (po drugim strzale należy poczekać kilka minut, by się załadowała). Może ogłuszyć przeciwnika. Wymagana minimalna znajomość techniki: 20 punktów.


Broń laserowa o większej mocy
Pięciostrzałowa (po piątym strzale należy poczekać kilka minut, by się załadowała). Większa moc sprawia, że wiązka może przebić ciało na wylot, oraz służyć za narzędzie do przecinania metalowych powierzchni. Wymagana minimalna znajomość techniki: 25 punktów.


Strzelba automatyczna
Sześciostrzałowa, o sporym zasięgu i odrzucie. Duża, ciężka, ale skuteczna. Stosunkowo łatwa do przeładowania. Wymagana minimalna znajomość techniki: 10 punktów.


Karabin maszynowy
Do 20 nabojów w magazynku, o sporym zasięgu. Duży, ciężki, ale skuteczny. Naboje są nieco większe i można je ulepszać (o ile postać zna się wystarczająco na technice). Wymagana minimalna znajomość techniki: 15 punktów.


Laski dynamitu
Do kupienia pośród przedmiotów dodatkowych (dwie laski) lub tez do zdobycia na czarnym rynku. Solidna siła wybuchu może zapewnić wiele zabawy. A także sporo zniszczeń. Posiadanie jest niedozwolone. Używane głównie podczas budowy bądź wyburzania.


Granat ręczny
Do zdobycia na czarnym rynku bądź za pośrednictwem Rządu i Wojska. Siłą rażenia wynosi od 10 do 50 metrów. Posiadanie jest niedozwolone. Granaty znajdują się w wojskowym składzie broni. NOWA!


Granat dymny
Do zdobycia na czarnym rynku bądź za pośrednictwem Rządu i Wojska. Pali się około 2 minut tworząc zasłonę dymną. Głównie wykorzystywany przez Wojsko oraz Policję. Posiadanie jest niedozwolone. Granaty znajdują się w wojskowym składzie broni. NOWA!

Zdjęcia pochodzą z galerii Davinci Ghots's. oraz Caleb Cleveland.
Broń
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Podstawy gry :: Wademekum-
Skocz do: